czwartek, 3 maja 2012

Wielkie otwarcie. vol.2 blog kulinarny

Od dziś piszę bloga o tym jak moja Mama gotuje i piecze. Będę oceniała potrawy, pisała przepisy oraz wyrażała swoją własną opinię. Kto? Kim ja właściwie jestem? Zwykłą nastolatką, która dotychczas prowadzi bloga o modzie i urządzaniu, a teraz zabiera się do kuchni. Chodzę do społecznego gimnazjum w Warszawie. Lubię się uczyć- jednak moją pięta Achillesową są przedmioty przyrodnicze i ścisłe. W wolnym czasie lubię słuchać muzyki, robić zdjęcia, spędzać czas z przyjaciółmi oraz przeglądać strony i blogi choć trochę związane z modą. Zobaczymy jak poradze sobie w kuchni...

Chcę, żeby ten blog nie był następnym zwykłym blogiem kulinarnym z przepisami. Nie chcę, żeby był kierowany tylko do dorosłych. Nie o to w tym chodzi. Chcę, żeby ten blog przyciągnął nastolatki takie jak ja. Żeby zamiast pójść do McDonalda, przyszły do domu i przyrządziły coś pysznego i w dodatku zdrowego! Żeby zaczęły czerpać radość z pomieszczenia takiego jakim jest "kuchnia" i pospędzały miło czas z mamą jak również tatą (brat czy siostra też jest dozwolone). W dodatku przejęły się tym co jedzą...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz